6 Kasım 2010 Cumartesi

We're Back!

Merhaba :)
evet evet bir dönem geçti böyle.. bir türlü yazamadık nedense.. ne ben ne de İpoş'um..
yoğunduk.. ben iş, yoga, ev, ipoş vs ile kuzum da hastalıklar, dişler vs ile.

neyse çok şükür geri geldik :) arayı açmayız bir daha bu kadar çok..

neler mi oldu bu arada:

1. Artık kuzu baya baya yürüyor hatta koşuyor nerdeyse.. geç oldu ama neyse güç olmadı. ama hala çok rahat değil, doktorumuz Demet Hanım çok normal boyu çok uzun ağırlık merkezi çok yukarda dedi.. sanırım göbeği kastetti , çünkü göbek gerçekten öne çekiyor :))
2. İpoş şu 1 ay içinde 2 kez hastalandı, bu kışa hızlı girdik yani inşallah tekrarlanmaz.. ben anladım ki anneler çocuklardan 2 kat fazla hastalanıyorlar :( çok zor çok...
3. Anemin meşhur tavuk suyu çorbasını sonunda öğrendim acil şifa verecek bize inşallah çümkü bu defa ben de hastayım :(
4. Harika bir yoga workshop'una katıldık Blandinle.. Chriz Chavez ile Rock the Shakti.. anladım ki cidden Yoga Rocks!
5. İpoş'un ayakları 1 ay içinde 1 numara büyüdü.. zaten benim de aynen böyleymiş hiç bir ayakkabımı eskitememişim.. Kuzu şu an 23 numara giyiyor daha 16 aylık??? Ne olacak bilmiyorum valla.. stride rite'tan aldığımız ilk adım ayakkabılarını kaldırdık, bunların en büyüğü size 6 (yani 22 numara) artık şimdi pediped'i giyiyoruz çünkü bunlarda 23 numaraya kadar var en esnek tabalı olan grip'n go modellerinden... şimdilik memnunuz bundan da.. bu arada merak edenler için robeez'in ev patiklerinden de almıştık, sağolsun Deniz teyzesi göndermişti Amerikadan.. patikler harika ama tombul ayakların tombul ayak bileklerini sıkabiliyor lastikleri.. kısa süreli giyim için hala ideal ama gerçek deri patikler ve çok şıklar..
6. İpoş'la ilk defa haftaiçi parka gittik, arkadaşları ile tanıştım... bizim kız baya çevre yapmış, daha parkın girişinden adımımızı attık "aaa İpek gelmiş" dediler.. resmen meşhur olmuş bizimki :)
şu düştüğü park ..ah tabii bir de böyle bir kaza atlattık onu atlamayalım :( Parkta takılıp düşmüş ve sağ gözünün altı üstü her yeri çizildi, neyse ki çabuk geçti :)
7. Tombuluma yeni kitaplar aldım :) İşte bunlar...Neşeli Saklambaç serisi hepsi harika! İpoş'un favorileri:  Harr Harr , HavvHavv!,  Bıcı Bıcı! Biip Biip! de var aynı seride.. Yemek yerken ve hiç bir zaman TV seyrettirmediğimiz için bir şekilde oyalanması gerekiyor tabii.. kitaplar kurtarıcı :)
8. Tombul demişken, doktorumuz son kontrolde sonunda evet iyi de boy atıyor ama iyiiii de kilo alıyor dedi.. pilavı yasakladı?? zaten ne kadar yiyor ki? eh 13,5 kiloluk kuzuyu taşımaya alıştım ben gerçi ama giderek sınırlarımı zorluyor benim de valla :) kendisi 90 cm lik boyuyla baktım parktaki 3 yaşındaki çocukların boyunda nerdeyse.. basketçi olacak sanırım bizimki :)
9. Vee kızım 2 azı+2 köpek dişini aynı anda çıkarıyor. Hem de salya sümük ateşlenip hastalanacağı zaman denk getirdi.. daha ne olsun? çabuk çıkarlar da kurtuluruz inşallah.. Huysuzzzz bir kız oldu çünkü.. söyleniyor söyleniyor ... ne istediğini anlayamazsak delirecek vaziyete geliyor..
10. Yukarıda bahsettiğim üzere bence İpek terrible 16 months oldu şimdiden artık 2.. 3.. kaç yaşına kadar sürer bilemiyorum.. baya bir karakter oldu kendisi.. Zor günler bekliyor bizi.
11. Yeni sözcükler:
Mını mınııı: Kedi ..ama sedece kedi değil tüm kedigiller.. aslan.. kaplann..puma.. hello kitty, sylvester, Ablamların kedisi Gümüş-hastayız kendisine..., sokak kedileri vs çözmüş yani bu işi :)
Alma: Elma, Üüüm: Üzüm, Büzik: Müzik (hemen cd player'a gidiyor müzik açmamızı istiyor) Meii meii: Kuzu , Moo Moo: İnek tabiii.., Çi Çiii: Kuş... ve daha bir sürüsü..

İpoş ve mını mını Gümüş


Şimdilik bu kadar sanırım :) En kısa zamanda görüşmek üzere..
İzninizle ballı ıhlamurumu içip yatacağım...
İyi geceler!

1 yorum:

  1. canimmm gecmisler olsun... saglikli buyusunde Ipek'igimiz hizli olsun farketmez :)... cok tatli bir minnos oluyor valla ozledim.

    acil sifalar diliyorum. Bu arada radyodan dinledigimize gore haftada 5 kere egzersiz yapan insanlarin soguk alginligi gecirme sansi 50% azaliyormus. sana onerim yoga, yoga, yoga ve tavuk suyu :)ve kiwi :)

    YanıtlaSil