27 Eylül 2010 Pazartesi

Keyifli bir Eylül geçti, dopdolu bir Ekim bizi bekliyor :)

Bir süredir yazamadım, yoğun bir dönem geldi geçti....
Bu arada artık İpoş'um baya baya yürür oldu ki bu inanılmaz mutluluk verici, akşamları koridoru yürüyerek geçiyor ve kapıdaki annesine hoşgeldin diyor.. Bundan daha büyük mutluluk olabilir mi?
Haftasonu sahilde yürüyüş yaptık güzel kızımla, Mojo ve halası da katıldılar bize.. çok keyifliydi gerçekten..
Gerçi İpek yerdeki tüm çöpleri tolayıp toplayıp çöpe atmam için bana verdiyse de, bütün sahil şeridini temizleyecek kadar uzun yürüyemezdik ?! Ah İpoş'um sen istediğin kadar uğraş çocuğum bizim insanlarımız pis :( Çoook pis hem de...
Neyse işte size keyifli anlardan bir kare :)


Ayak parmağım hala tam iyileşemediği için yogaya ara vermiştim geçtiğimiz cumartesi bir derse gittim veee ne kadar özlemiş olduğumu fark ettim bir kez daha ertesi gün bütün vücudumdaki ağrılar ile baş etmem gerekti :)
Yarın ise Anusara dersi var! Gerçi parmağım normal halinin 2 misli şiş olsa da çok özlediiim mecburen gidilecek :)
Bu ay ayrıca bizi 20 Ekimde Chris Chavez ile bir Rock the Shakti workshop'u bekliyor ki işte asıl onu iple çekiyorum. Chris Chavez ile beraber girdiğim ilk Anusara dersinden öyle çok etkilendim ki bu workshop kaçmaz :)
1,2 ve 3 ekimde bizi bekleyen bir diğer önemli olay da dünyaca ünlü bir master'ın WAYNE LIQUORMAN'ın Cihangir Yoga'yı ziyaret edecek olması. Böylesi bir aydınlanmış insanı ilk kez tanıyacak ve dinleyecek olan ben ve canım arkadaşım Blandin tabii biraz meraklı ve heyecanlıyız, bakalım bizi neler bekliyor :) O 3 gün boyunca çocuklarla ilgilenecek olan canımız eşlerimize ayrıca teşekkürü bir borç biliriz, çok şanslıyız kabul edelim :)

Bu post biraz yoga ile ilgili oldu, zaten ilgilenenler için güzel duyurular yapmış oldum ki aslında daha bir çok etkinlik var siz siteden inceleyebilirsiniz dilerseniz..ilgilenmeyenler için de bu vesileyle bir fırsat olsun tanışmak için yogayla..
Unutmayın Yoga için hiç bir zaman geç değil yeter ki hayatınızda yer açın yogaya ve dolayısıyla kendinize :) İç sesinizi dinleyin bakalım size ne diyecek? :))

2 yorum:

  1. Cok guzel yazmissin canim. Valla bende Orlando dayken Eda beni simartti sabah havuz kenarinda yoga yaptim, eve geldigimde guzel balkonlarinda kahvaltimiz hazirdi :) Ipek'in yurumesi supper.. hadi bakalim artik annesi pesinden kosmaya baslayacak LOL

    YanıtlaSil
  2. oooh ne güzel canım tam keyif yapmışsın :) ve evet mesaimiz başlıyor, ama çok çok keyifli!

    YanıtlaSil