3 Eylül 2010 Cuma

Dualarım seninle küçük savaşçı!

Neredeyse 1 haftadır geceleri sabahlara kadar uyuyamıyorum, hayır kuzu uyutmadığından değil, geceleri uyanma huyu tatil dönüşünden beri tekrar başlamış olsa da beni uykusuz bırakan İpoşum değil..


Bir bloga rastladım geçen hafta bir gece , çok uzun zamandır takip ettiğim Pratik Anne'nin blogunda..
Nehirim..
Nehir çok ama çok tatlı..yaklaşık 3,5 yaşında.. elbiselere bayılan, ailesinin kuzusu, anne babasının güzel kızı, ablası Leyla'nın canı kardeşi.
Nehir şu anda hasta, benim de blogu okurken öğrendiğim bir çeşit kanser. adı Neuroblastoma..Şu anda New York'ta bir hastanede büyük bir savaş veriyor o küçücük bedeninde..ve kazanacak tüm kalbimle inanıyorum.. her gece gündüz dua ediyorum..
Annesi her gün gelişmeleri bildiriyor blog'dan, her gün her gece içimde büyük bir ümitle açıp okuyorum neler olduğunu ve şu an öyle bir aşamadayız ki tek ihtiyaç dualar...
İnanın ben daha fazla yazamayacağım, boğazımda bir düğüm var, yutkunuyorum bir türlü gitmiyor..ama siz isterseniz okuyabilirsiniz..İşte buradan..
Ben anladım ki sağlıklı bir çocuğa sahip olmak ve sağlıklı olmak en büyük zenginlik hayatta...

Hepinize sağlıklı uzun geceler...ve lütfen bu gece yatağa yattığınızda o küçük kız için dua edin...

Dualarımızın gerçek olması dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder