31 Ağustos 2010 Salı

İpoş'un kütüphanesi


Kitaplara çocukluğumdan beri büyük bir düşkünlüğüm var ve İpek'in de daha 6 aylıktan beri güzel bir kütüphanesi var.
Şu anda her ne kadar kitaplar kadar oyuncaklar da olsa, kütüphanede hangi kitaplar mı var? işte bazıları..

Poldi serisi (Benim İlk Kitaplarım)
Dokun Hisset Kokla kitaplarımız
365 gece masalları,
Orada kim var Miffy? ve Orada ne var Miffy?  Pencereli kitaplar, harikalar!
Net Çocuk Yayınevi'nde çok güzel kitaplar var bizim ilk göz ağrımız ce-eee kitaplarıydı (hala öyle) ve de yumuşak ilk sözcük kitapları (Bunlar bir harika! gerçekten yumuşacıklar, İpek artık resmen kendisi okuyor bunları, gerçi kurcalaya kurcalaya parçaladı kitapları ama bir çok kelimeyi öğrenecek yakında bu kitaplar sayesinde) ve resmen okuyor da :)
Sayfaları çevirdikçe mını mını,anu bunu, vırı vırı.. vs acaip hoşuma gidiyor... Duyanlar da çok şaşırıyor :)
Bu seride İlk Kavramlar, Doğa ve Çevrem, Hayvanlar (ki bu favorimiz) bir de Evim kitabı var.

Tüm kitaplar için genelde bizzat gidi kendim seçmeyi sevsem de özellikle Yoga'ya gittiğim akşamlar İstinye'deki Remzi Kitapevi'nden örneğin ya da Kanyon'daki D&R dan seçiyorum genelde,  internette de en beğendiğim site Kipitap oldu..Ama dediğim gibi ben kitap aşığı olduğum için kızım için de alırken genelde koklaya koklaya dokuna dokuna almayı seviyorum işte :)
Hepinize bol kitaplı günler diliyoruz!!

İşte kuzunun kütüphanesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder