6 Ağustos 2010 Cuma

İşte karşınızda ben ve müzik zevkim...

Hep annem mi yazacak yani?.. Bu sayfa senin de sayfan dedi ama aldı başını gidiyor..:)
Neyse ben de biraz kendimi anlatayım... Annem&Babam, hatta herkes bana İpoş diyor, daha bir sürü sıfatım var oysa benim adım İ-pek .. İpek yanii.. bir İpoş'tur gidiyor.. bozuluyorum ama belli etmiyorum..anlasınlar diye İpoş dediklerinde tınmıyorum, en sonunda İpek demeyi akıl ettiklerinde en sevimli bakışımı atıyorum ama hala anlamadılar?? Geç anlıyorlar sanırım biraz..
Hayat benim için hepinizde olduğu gibi karanlıkta başladı ama bol bol müzik vardı.. Annem bütün bebeklere anne karnında klasik müzik dinletilirken bana Bon Jovi dinletti.. Sanırım bu Jon denen adamı ayrı bir seviyor..Bir de gür sesli bir adamdan bir şarkı vardı... Mamma.. Biz bu şarkıya bayılyoruz, annem çalıyor beraber dans ediyoruz..belki siz de seversiniz :).. Eh tabii bir de şu Baby Einstein cd leri ve yine çok sevdiğim eğlenceli chipmunks şarkıları var...Bence bütün müzikler güzel ama en güzeli babamın bana gitar çalmasıdır ki şimdi gitarın kendisiyle de tanıştım :) Yalnız bu alet hala benden daha büyük, bir de ellememe pek izin vermiyorlar :(
Şimdi babaanneciğim parka gideceğimizi söylüyor, neyse bunları annem akşam işten gelince yayınlar sanırım ve umarım daha ilk yazıdan beni sansürlemez..
herkese tekrar merhaba :) ve görüşmek üzere...salıncaklar beni bekler..


İpek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder