4 Ağustos 2010 Çarşamba

İlk yazımız :)

Bugün ilk yazımı yazıyorum, günün birinde İpoş okumayı öğrenince bu satırları okuduğunda umarım annem neden 1 sene beklemiş blog oluşturmak için demez :( ... Olsun işte burdayız :)

Bu blog'u oluştururken çok etkilendiğim kişiler oldu.. Doğum iznindeyken ve sonrasında hep yazılarını okudum.. Kimi zaman tavsiyelerine uydum, kimi zaman sayelerinde kendimi bir çok şeyi araştırırken buldum.. Kimi zaman amacıma ulaştım, Kimi zaman pes ettim :)

Evet bu satırları yazmak için kızımın 13 aylık olmasını ve ilk azı dişini çıkarmasını beklemişim, olsun... Bu da bir başlangıç..

Burada ilerleyen günlerde bebekli, çalışan bir annenin hayatından minik kesitleri, minik önerileri bulabileceksiniz...

Görüşmek üzere...

Not: İlk Yazımız dedim başlığa çünkü burada bazen ben, bazen de İpoş yazılar yazacak :)

3 yorum:

  1. Supper bir fikir Bahar'cim. Yazilarini ve gun be gun ayrintilari dort gozle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bahar'cim, hayirli olsun blog'unuz. Sizi takipteyim:))

    YanıtlaSil
  3. Muckkk...Keyifle okuyacağım her gün..

    YanıtlaSil