5 Ağustos 2010 Perşembe

Zıp zıp zıplıyoruz...:)))

Anne olunca anladım, bu bebekler çocuklar çeşit çeşit, biz anneler ise bayılıyoruz inadına kıyas yapmaya :)  Evet benzerlikler var mutlaka bebeklerimiz arasında ama farkların da farkına varıp iyisiyle kötüsüyle değerlendirmek kimi zaman olduğu gibi kabul edip rahat olmak (ki bunun altını çiziyorum) kimi zaman da yaşıtlarına göre bir gelişim eksikliği varsa (aman aman ciddi olanından bahsediyorum) dikkatle ele almak gerekli..

Kilosu, yemeği, yürümesi, boyu posu, kıyafeti, sütü, maması...derken en önemli şeyleri atlıyoruz gibi... OYUN...
Bir bebeğin özellikle de annesi çalışan bir bebeğin annesi eve geldikten sonra en çok istediği şey annenin tüm vaktini ona ayırması, bizim için bu vaktin adı oyun oynamak.. İpek'i izliyorum, işten gelir gelmez üzerimi değişmeme tahammülü dahi yok.. hemen hemen yaramaz toplar 'a koşuyoruz.. Gerek çalan müziğine gerekse her yere dağılan toplarına tapıyoruz.. Bazen o topları İpek topluyor emekleyerek kimi zaman da ben (ve anladım ki insaoğlu emeklemenin ne kadar zor olduğunu unutuyormuş, çok yorucu ve acı dolu, kuzumun mosmor dizlerine şaşmamalı..) İpek'in butona her basışında müzikle ve toplarla beraber zıplayarak dans ediyoruz ve gözlerindeki o mutluluk ve heyecan pırıltısına bayılıyorum.. Benim için bütün  gün yemeğini yemiş, uykusunu uyumuş, dışarı çıkıp hava almış olması tabii ki önemli ama ben&ipek için günün en önemli anlarından biri işte o zıpladığımız ve bakıştığımız an :) Daha güzel ne olabilir ki? Bu oyuncağı 6. aydan itibaren tüm bebekli ailelere ve hediye alternatifi düşünenlere öneririm, biz çok seviyoruz ve eğleniyoruz.
İyi oyunlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder