16 Ağustos 2010 Pazartesi

Pınar Teyzeme Teşekkürlerimle!

Sonunda bana da sıra geldi annemden.. Günlerdir haftalardır önüme mama niyetine ne koyarsa reddetmekle annemi canından bezdirdiğim bir sırada, geçen hafta bir baktım kahvaltıda önüme kıpkırmızı domatesleri dilim dilim kesmiş.. önce plastik bir oyuncak sandım çünkü daha önce hiç böyle kırmızı domates görmemiştim, meraktan açtım ağzımı ve bir ısırık alıverdim.. mmm nefis bir tadı ve kokusu varmış, sonra da elime verdiği salatalığı kıtır kıtır yedim.. daha önce verdikleri lastik gibi oluyordu hep reddediyordum o yüzden.. bu kıtır kıtır salatalık azı dişim yüzünden ağzımdaki dinmeyen yangına soğuk soğuk pek iyi geldi :)


Eh sonunda benim gurme damağıma uygun mamaları almış sağolsun, devamlı reddettiğim o kavanoz meyve ve sebzelerine de bir son verdi çok şükür..


Bu güzel kokulu, pek lezzetli sebze meyveler Pınar Teyzemin Nazilli’deki çiftliğinden kocaman bir kutuda geçen hafta geldi ve onları kutudan çıkartmasına yardım ettim babaannemin büyük bir merakla :)


Bu mamalar çok uzak olduğunu sandığım Aydın Nazilli’den İpek Hanım Çiftliğinden 1 günde evimizde oluyorlarmış.. Pınar Teyzenin de kızı varmış İpek adında ve çiftliğe ismini vermiş ne güzel! Buradan İpek Ablama da öpücüklerimi yolluyorum :)


Pınar Teyzemin gönderdikleri içinde en çok domates ve salatalıkları ve tabii üzüm ve şeftalileri, bir de babaannemin ellerine sağlık pek güzel pişirdiği barbunyayı çok beğendiğimi söylemek istiyorum.. ve annemin dün gece yaptığı zeytinyağlı biber dolmalarını tatmak için sabırsızlanıyorum! Belki bana da yedirir?? Mısırlardan azıcık verdi, bu mısırlar sütten mi yapılıyor acaba sormak isterdim ??


Ve en önemlisi annem yediğimiz bu sebze meyvelerin şu çok adını duyduğum organikten çok DOĞAL olduğunu söyledi sanırım bu kelime benim gibi kelimeleri yeni öğrenen bir bebek için daha basit ve anlaşılır :)





Sevgilerim ve teşekkürlerim Pınar Teyzeme!


Biz bebekleri de düşündüğü için!

1 yorum: