8 Ağustos 2010 Pazar

Annem izin vermiyor :(

Evet nerdeyse tüm arkadaşlarım, abilerim, ablalarım televizyon seyrederken annem televizyon seyretmeme izin vermiyor, ben odadaysam televizyonlar kapatılıyor :( Oysa bir sürü kanal var, dvd ler var her yerde görüyorum.. ama yok bana hepsi yasak :( Beni oyuncaklarla, kitaplarla kandırmaya çalışıyor.. Tatilde gördüm.. restaurantta yanımızdaki masada bir abi (sanırım benden 1 yaş kadar büyüktü) portatif dvd player olduğunu sonradan öğrendiğim bir aletin önünde gözlerini ayırmadan ekrana bakıyor, annesi de fırsattan istifade ağzına yemekleri tıkıştırıyordu.. Bilmiyorum isteyerek mi zorla mı yiyordu ama mamaları yutuveriyordu.. Bense mama sandalyemde önümde ce-eee kitaplarım sayfaları çeviriyorum ama annemin uzattığı mama dolu kaşıklara güzel vuruşlar yaparak annemi deli ediyordum.. oysa benim de önüme şunlardan koysalar bir güzel yiyebilirim, ama bir türlü anlamıyor annem.. dedim ya geç anlıyor sanırım biraz... yine şikayet ettim ama ÇOK SEVİYORUM SENİ ANNECİM BEN!
İpek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder