24 Ağustos 2010 Salı

Hastalıklar uzak durun bizden!

Off öyle sıkıldık ki şu son haftada.. Önce İpoş'ta başladı çarşamba akşam üstüydü..2 gündür ufak ufak devam eden ishal bir anda gelen bir kusma ile kötüleşti.. sonra 4 kez daha kusunca kuzu gecenin 1'inde anneanne ve dede ile Acıbadem Maslak Hastanesi acilinin yolunu tuttuk.Yolda da annemle babama soruyorum çok mu evham yapıyorum diye.. annem çocuklarının hep sağlam olduğunu kabul ettiğinden midir hep "evet biraz evham yapıyorsun sanki kızım".. babamsa hep çocuklarının hasta olması konusunda çok hassas bir adam olarak "hayır yapmıyorsun kızım" dedi :) Hadi bakalım :))
Bu arada babamız da aynı şekilde hastalanan babaannenin yanında.. dolayısıyla onsuz bir hastane acil servis ziyareti.. bir gittik ki aynı şikayetle bir çok çocuk var.. çoğunun da ateşi var :( bizi bu sebeple beklettiler, neyse ki ateşimiz yok.. muayene.. biraz gözlem odasında İpek'e serum bağlatmamak için su içirme çalışmaları...Hastanenin hakkını bir konuda vermeliyim ki bebek ve çocuklar için özel her çocuk için ayrı bir acil servis gözlem odası var, 5 yıldızlı! TV bile var :) Acil serviste de çocuklar çizgi filmlerinden uzak kalmasınlar? Allah düşürmesin.. 2 saat sonunda, saatler 3'e gelirken çabalarımız sonuç verdi ve çok şükür su içmeye karar veren kızımla eve dönebileceğimize karar verdi doktor, daha doğrusu biz onu ikna ettik :) Geldik uyuduk.. Zaten o saatlerde doğduğundan beri ayakta olmaya alışık olmayan şaşkın kuzum eve gelir gelmez bayıldı.. uyudu.. Sabahın 5 inde aynı hikayeler bu sefer bende başladı.. içimde bir sıkıntı ile uyandım ve kendimi banyoya zor attım,  kusma ve ishalle sabahı zor ettim.. aynen ben de hastaneye.. kuzusuna serum bağlatmaya kıyamayan anne kendisine 2 şişe serumu bağlattı.. biraz kendime geldim.. baktım zaten kuzununda keyfi yerinde.. evimizde anne kız hasta bir perşembe ve cuma günü geçirdik, tam iyileşiyor dediğim İpoş tekrar ishal oldu ve tüm haftasonu çok keyifsiz geçti, oysa c.tesi sabahı pek güzel uyandık ve biraz hava almak için Bebek' e gittik ama dönüşte arabada yine ishal olan İpek'in pampers 'i ile yine istikamet Acıbadem Maslak.. Testler yapıldı..Bakalım sonuç ne çıkacak :( İnşallah sadece virütik bir şeydir ve çabucak iyileşir minnoşum :( Ah tabii kuzum bu arada 2 azı dişi birden çıkarıyor! Yemek yemiyor, sadece süt içiyor,muz ve şeftali ile besleniyor..
İşte size tüm hastalıklarla ve azı dişleri ile boğuşan ama enerjisini hiç kaybetmeyerek tüm büyüklerine örnek olacak kuzu... İpoş'um.. Seninle gurur duyuyorum bebeğim!
Anne olarak ne öğrendim bu zor haftada..evet bebekler çok çok dayanıklılar, maaşallah onlara.. ama hiç hasta olmasınlar nolur, Annelerin kalbi onlar kadar dayanıklı değil :(
Bir de ne çok sevenimiz var! Mesaj atanlar, arayan, soranlar.. Çok teşekkür ederiz İpoş'la hepinize ayrı ayrı!

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun Allah tekrarını vermesin.Haklısınız bebeklerin hasta olmalarına dayanmıyor yüreğimiz.

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkürler.. evet hiç hasta olmasınlar..

    YanıtlaSil