16 Eylül 2010 Perşembe

neler oldu neler....

Yazamadım bir süredir, içimden gelmedi sanırım..
Oysa ne çok şey oldu..
Bir bayram geçti sessiz sedasız, bir referandum geçti moralimi sıfıra indiren, basketbol şampiyonası geçti heyecanlı, bir pazar günü acı dolu ve hüsranla biten :(
bayram güzel bir aile kahvaltısı ve güzel bir akşam yemeği ile geçti gitti..






başka bir gün sabah kahvaltısında en eski arkadaşlarımdan biri ile ilkokul arkadaşım Ahu'cum ve eşi Buğra ile kahvaltı yaptık, ne mutlu, sanki daha dün beraberdik oysa 20 yıldan fazla geçmiş :)


Ve gelelim pazar gününün sonucuna : artık kırık bir ayak parmağım var ama aslında öyle çok eğleniyorduk ki İpoş'la zıplaya zıplaya dans ediyorduk Sertab eşliğinde salonda ki ben ayağımı sehpaya geçirene kadar, işte al sana kırık bir parmak :( Yapacak bir şey yok bir şekilde iyileşecek dedi doktor, Allah beterinden korusun diyorum..


Bu arada aynı pazar günü bir de anayasa değişikliği için referandum vardı, oyumuz belliydi ama işte biz azınlığız yapacak bir şey yok, ama ben korkuyorum kendim için değil kızım için.. onu neler bekliyor diye..
bu sorunun cevabını bana evet oyu veren birileri verecek günü geldiğinde.. bekliyor olacağım ve kızgınım..


Aynı akşam bir de final oynadık dünya basketbol şampiyonasında.. ve yine bir klasik gümüş madalya bize yeter edasıyla sahaya çıkan bir Türk takımı .. ne yazık hep aynı :( biz ülke olarak bu mentalite ile bir yere gelemeyiz.. hele bir de işin sevimsiz maddi kısmının ağırlığı sporcular ve siyasetçiler üzerinde.. yüzümü pek gülümsetmedi doğrusu, oysa ne de heyecanlıydık finale çıkana kadar.. nedense buz gibi soğudum..


Kısacası bayram tatiline çıkarken uğurladığımız Nehir ile başlayan ve yine acı ile biten bir tatil oldu...
Artık anlamlı bir şeyler yazmanın vaktidir diyorum :)
Bir sonraki yazı hamileler ve yeni anne olanlar için gelecek.. hadi bakalım
iyi geceler :))

3 yorum:

  1. Canim cok gecmis olsun parmak olayi can sikici ama allahtan caresi kolay olan bir durum. Sehpalari cocuktan degil senden korumak lazim anlasilan... :)..ailenizin butun fertlerini cok cok optum, boyle icini karartma.. bizim cocuklarimiz akilli olucaklar insallah kendilerini mutlu eden yolu bulucaklar diye umit ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. sofra supper bu arada :)bir de arka fonu degistirmisin cok guzel olmus.

    YanıtlaSil
  3. :)) sağol canımmm, bakalım başka değişiklikler de olabilir ilerleyen günlerde...;)

    YanıtlaSil